Najkvalitetniji obrazovni programi za učenje matematike, fizike, biologije, hemije i engleskog jezika          Akcijski popust do 70%.         Za izvođenje kvalitetne nastave u novim digitalnim kabinetima          Samo za nastavnike: Programi za brzu pripremu testova.         

Imaš li kefalo

Zabavno obrazovni softver

Naslovi: CD IMAŠ LI KEFALO (9-15 god)
Jezik: Srpski – ćirilica, Cena: 890 din/CD

            video prikaz naruči

Interaktivni program namenjen talentovanoj deci uzrasta od 9 do 15 godina. Sadrži matematičke testove inteligencije i dvadesetak zabavnih matematičkih igrica.

Kroz igru, boreći se za nove rekorde, dete proverava svoje logičke mogućnosti, vežba poznate teorije i posredno se upoznaje sa novim matematičkim teorijama. Svi rezultati se beleže, i ukoliko nam ih putem e-mail-a pošaljete, ulazite u konkurenciju za nagrade. Najbolje rezultate nagrađujemo svakoga meseca.

Program može biti vrlo interesantan za pripremu za matematička takmičenja osnovaca, jer sadrži veliki broj tipova zadataka i problema koji se redovno sreću na različitim nivoima takmičenja.

Jedan deo programa je matematički test inteligencije. Korisnik, primereno svom uzrastu, na nizu zabavnih logičkih problema može da izmeri svoje "logičke kapacitete". Za svaki uzrast tu je 10 težinskih i tematskih nivoa, a svaki od njih ima po 3, vremenski ograničena, problema. Za prelazak na naredni nivo neophodno je dati dva tačna odgovora. Za svaki rešeni problem se dobijaju bodovi čiji broj zavisi od težine visine nivoa, bodovi se sabiraju. Test se, naravno, može ponoviti željeni broj puta. Za rešavanje problema, u najvećem broju slučajeva, dovoljno je poznavati elementarni matematički aparat, ali se zato proveravaju različiti oblici inteligencije: logičko zaključivanje, brzina i spretnost računanja, moć zapažanja i procene, osećaj mere, kombinatorno zaključivanje, intuicija...

MATEMATIČKE IGRE – dvadesetak logičkih igrica, najčešće simulacije raznih mehaničkih igara kojima se narod zabavljao kroz vekove. Tu su "Hanojska kula", "Petnaestica", "Rov", "Vozovi na skretnici" itd. Igre, u principu, nije teško rešiti, ali je osnovni cilj rešiti ih u najmanjem mogućem broju poteza, što korisnika tera na razmišljanje i primenu matematičke teorije koja do toga dovodi.

Posebna takmičarska motivacija može, verujemo, doprineti većoj zainteresovanosti deteta za razmišljanje i usvajanje novih znanja.

Tehnički zahtevi:

  • PENTIUM 3 procesor, 700MHz, 128 MB RAM, CD čitač, 600 MB prostora na hard disku
  • grafička postavka: 800x600 u 16-bit-noj paleti boja
  • operativni sistem: Windows 9x, 2000, XP, Vista

Programi imaju softversku zaštitu, te se mogu instalirati isključivo originalna izdanja!